We zoeken bestuursleden voor de SDOI

De SDOI faciliteert diensten aan ouderinitiatieven. Bestaande diensten moeten continuïteit krijgen. Bij een breed gedeelde vraag om nieuwe diensten zal de SDOI in samenwerking met de LVOI deze diensten vorm geven en faciliteren.

Wat zijn de taken van een bestuurslid van de SDOI?

  • Er zijn taken die te maken hebben met de continuïteit van de SDOI en de diensten die de SDOI al aanbiedt. Te denken valt b.v. aan het penningmeesterschap.
  • Daarnaast zijn er taken die vragen om onderzoek, vorm geven en opbouwen van nieuwe diensten.

Dus zowel aan mensen die iets dat loopt graag gaande houden, als aan mensen die graag nieuwe dingen opbouwen is behoefte in het bestuur van de SDOI.

Bestuursleden van de SDOI worden benoemd door de LVOI. Om bestuurslid te kunnen worden bij de SDOI heeft u bestuurlijke ervaring en bent u betrokken bij, of hebt u affiniteit met een ouderinitiatief.
Denkt u dat bestuurslid bij de SDOI iets voor u kan zijn? Laat u dan voordragen door het bestuur van het ouderinitiatief waarbij u betrokken bent, reacties naar secretaris@lvoi.nl.

Voor de profielschets van bestuurslid SDOI: klik hier